.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه‌ احمدی‌نژاد با مشاوران و دستیارانش؛
من قهر نمی‌کنم/اگر آقایان انتظار دارند نقش صداوسیما را بازی کرده و شور و حالی به انتخابات بدهم، در اشتباهند
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جلسه ای که بتازگی با مشاوران و دستیارانش داشته درباره انتخابات اظهارنظر کرده است.

شمال نیوز: رئیس جمهور سابق می گوید انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، «سوت و کور» و از سردترین دوره های انتخابات خواهد بود.

محمود احمدی نژاد در جلسه ای که به تازگی با مشاوران و دستیارانش داشته، هشدار داده است که دود این سردی انتخابات به چشم نظام خواهد رفت.
 

به گزارش شمال نیوز، سایت پایش نوشت: وی هرگونه کمک به گرم کردن تنور انتخابات سال آینده را رد کرده و گفته است: اگر آقایان انتظار دارند من نقش صداوسیما را بازی کرده و شور و حالی به انتخابات بدهم در اشتباهند. من هیچ نقش مشوق و محرکی در انتخابات ایفا نخواهم کرد.
 

احمدی نژاد که آشکارا از عدم نامزدی در انتخابات دلخور است گفته: من قهر نمی کنم اما انتظار هم نداشته باشند برای گرم کردم انتخابات کاری بکنم.

برخی دستیاران احمدی نژاد ادعا می کنند در غیاب او در رقابت های انتخاباتی 96، هیچ نامزد اصولگرای دیگر قادر به جذب گسترده آرای مردمی نیست و روحانی در یک انتخابات یک طرفه پیروز خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عاقل 27 آبان 1395
مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی افتد شما و یارانت نگران نباشید مردم در صحنه هستند و تنور انتخابات را گرم می کنند . گرم کردن شما را دو با تجربه کردند
نا شناس 27 آبان 1395
اولا به سایتی استناد می کنید که وابسته به دولتی ها(حامیان کودتای 88) و حتی بارها علیه رهبری هم موضع می گیرد دوما خیلی ها هنوز به دنبال دوقطبی و ایجاد تنش هستند و این را احمدی نژاد خیلی خوب فهمیده لذا راه های دیگری برای خالی کردن عقده های سیاسی وجود دارد ... زیاد جوش نزنید
نا شناس 27 آبان 1395
جای تاسف داره هر خبری دستتون میرسه فورا تیتر میکنید، این خبر تکذیب شده بود
نا شناس 27 آبان 1395
دولت بهار: پی جویی علت این رفتار دست اندرکاران سایت به اصطلاح خبری پایش و نشر دهندگان مطالب دروغ آن ، برعهده دستگاه قضایی است که امید می رود با شکایت فوری نماینده حقوقی دفتر رئیس جمهور سابق، امکان رسیدگی قضایی به آن و تنویر افکار عمومی نسبت به اینگونه رفتارهای فریبکارانه فراهم گردد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.